14 Ocak 2015 Çarşamba

Avon Kayısılı Saç Açıcı Sprey

Merhaba :)
Bugün sizlere Avon'un kayısılı sıvı saç kremini tanıtacağım. Hatırlarsanız bu alışveriş yazımda bahsetmiştim. Mevcut sıvı saç kremim bitince bunu kullanmaya başladım ve artık yorum yapabilecek kadar bilgi sahibi olduğumu düşünüyorum.

Avon kayisili saç açici sprey sivi sac kremi
Avon kayisili saç açici sprey sivi sac kremi

Aslında adı saç açıcı sprey olsa da ben sıvı saç kremi demeyi daha uygun buldum. Çünkü oldukça yoğun, kremsi bir yapısı var.




 Çok kimyasal ve yoğun bir kayısı kokusu var. Ben  sevemedim. Neyse ki sadece uygulama esnasında hissettim saçlarımda kalıcı olmadı. Kalıcı olmamasının sebebi saçlarımı taradıktan sonra saç bakım yağı sürmem olabilir. 

Ben çok fazla saç kremi kullandığım için saçlarım aşırı dolaşmıyor ama yine de yıpranmışlıktan kaynaklanan bir dolaşıklık oluyor.Bu ürün diğer sıvı saç kremlerine göre daha kolay taramamı sağladı saçlarımı.
Çok büyük bir nemlendirme göremesemde biraz nemlendiriyor gibi geldi bana.
 Elektriklenmeyi önleme veya azaltma gibi özellikleri yok.
Kokusunu sevmesemde etkisi iyi, severek kullanıyorum şuan.
Bitince tekrar alırmıyım bilmiyorum, çok çabuk sıkılabilen biriyim. Büyük ihtimalle yeni ürünler denerim.
Fiyatı 4-5 lira civarı olmalı.
Siz denediniz mi bu ürünü ?

Even when i dont like the fragrance of this product i like the effect on my hairs.



48 yorum :

  1. Canım geçenlerde dikkatimi çekmiştim ama emin olup deneyememiştim bir türlü. Tavsiyelerini göz önünde bulunduracağım. Çok teşekkür ederim. Devamını hep bekliyor olacağım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim asıl :) bi deneyebilirsin bence ben sevdim :) koku hassasiyetin yoksa tabi :)

      Sil
  2. I know that everything that contains shea butter works miracles, hair, face and body)

    Tanya
    www.stripesnvibes.com
    BlogLovin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes, I know too :) Thank u for comment honey *-*

      Sil
  3. merhabalar, sayfama destek olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ziyaret ettim canım sayfanı :)

      Sil
  4. love love avon!!
    would you like follow each other pls let me know , kisses from italy :*

    http://zielonoma.blogspot.it/2015/01/walentynki-tuz-tuz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I was already follow you :) I'll visit again your blog honey :*

      Sil
  5. Thanks for the review! I would like to try this, it sounds good!!!!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Kokusunu pek sevmiştim ben oysa ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bende birinin daha beğendiğini duymuştum :D Sende böyle diyince acaba bana gelen üründe mi bi sorun var diye düşünmeye başladım aşırı kimyasal bi kokusu var :/

      Sil
  7. Merhaba, thanks for your comment and following, I`m following you back on GFC now!
    Keep in touch!

    YanıtlaSil
  8. thanks for following, i follow you now under gfc by Babsi, xo Babsi

    YanıtlaSil
  9. Followed you back & thanks for stopping by!
    Keep in touch!


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    YanıtlaSil
  10. very good product and fantastic review :)
    Thank you for visiting and commenting on my blog :) - I follow you as Fife Fantasi Nails on GFC :)
    Keep in touch :D

    YanıtlaSil
  11. Guzel bir urune benziyor, bulursam denemek isterim :)
    Paylasimin icin tesekkuler...

    YanıtlaSil
  12. Thanks so much for your nice words!!
    I love your blog so much
    I´m following your blog in GFC
    I invite you to follow me
    dezazu.blogspot.com.es

    YanıtlaSil
  13. Güzel bir inceleme olmus tatlim, paylasimin icin tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. Interesting review^^

    New post ♥
    Please click on the link to the word Choies, writed in a post, important transition link^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you *-* i will visit again your blog :)

      Sil
  15. I'm your new follower!
    XOXO

    synonym4fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Wonderful pictures and great post :)
    Thank you for visiting my blog, and thank you for following me.
    I just followed your lovely blog back, No, 517, I hope it`s visible,
    lately I`ve been having problems with my GFC,
    if it`s not visible, do let me know and I`ll try again :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you baby :) I can see, no problem :))
      Thank you for comment *-*
      Hugs :)

      Sil
  17. I follow you back now! Great post and very useful! I like your blog!
    Keep in touch! All the best for you!!!
    Marija
    http://mymiraculousbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Ürünü hiç denemedim ama kayısı kokularına bayılıyorum canım çekti :)) Güzel bir inceleme olmuş canım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun kokusu çok kötü canım ya ben hiç sevemedim :)
      Bende kayısı kokularını severim ama bu üründe hayal kırıklığı yaşadım malesef :)

      Sil
  19. I have already followed you :)

    YanıtlaSil
  20. Nice review dear!
    Just followed you back, hope we stay in touch!
    Kisses!

    www.thrill-hunter.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Looks very interesting product!
    Also you have a new follower now :)

    www.dodolce.com

    YanıtlaSil
  22. Benim de Avon marka bir saç açıcı spreyim vardı ama yapış yapıştı ve saçlarımı yağlandıyordu :/ Bence Avon'un bakım ürünlerinin hepsi iyi değil. Makyaj malzemeleri ve parfümler çok iyi ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfümlerine bayılıyorum bendee :) Bakım ürünleri konusunda haklısın özellikle şampuanları felaket :)

      Sil
  23. Ben de saç kremi kullanamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarınız doğal ve bakımlı gözüküyor benim gibi yanık saçlılar saç kremlerine mahkum malesef :)

      Sil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...