8 Aralık 2014 Pazartesi

Urban Care Collagen Sıvı Saç Kremi

Merhaba :)
Son alışveriş yazılarımdan birinde bahsetmiştim bu üründen. Saçlarım kuru olduğu için nemlendirici bir sıvı saç kremi arayışına girmiştim ve bunu tercih etmiştim.
Urban Care Collagen Sıvı Saç Kremi
Urban Care Collagen Sıvı Saç Kremi

Saçı nemlendirmeyi,besleyip parlaklık kazandırmayı,kolay taramayı,saçın kırılmasını ve çatallaşmaları azaltmayı vaat ediyor.

Duştan sonra saçlarımı taramadan önce kullandım. Taramayı gerçekten kolaylaştırıyor. Elektriklenmesine çok fazla katkısı olduğunu düşünmüyorum.
Nemlendiricilik konusuna gelirsek. Nemlendirme vaat etmeyen sıvı saç kremlerinden daha iyi  tabi ama büyük bir nemlendirmesi yok.
Kokusu güzel ama biraz şekerli şurubumsu herkese hitap etmeyebilir yani. Gerçi saçta kalıcı olmuyor uçup gidiyor zaten.
Saç uçlarımdaki çatallaşmalara bi etkisini göremedim.Zaten şu güne kadar ne yapsam o çatallık gitmedi.
Urban Care Collagen Sıvı Saç Kremi
Urban Care Collagen Sıvı Saç Kremi

Saçlarınız benimki kadar kuru,yıpranmış ve elektriklenen türden değilse sizde etkisi daha belirgin olacaktır.
Benim için ortanın bir tık üstü bi ürün. Bitince başka ürünler denemek istiyorum ama ileride geri dönebilirim belki.
Gratis indirimden 11,50 liraya almıştım.

16 yorum :

  1. Ben normalde DownUnder Naturals'ın argan yağlı sıvı saç kremini kullanıyorum ama bulamadım ve Urban Care'şn argan yağlısını aldım. İkiside aynıymış.Bir daha alcak olursan onu tavsiye edebilirim. Bide saçlarının hem nemlenmesini hemde o çatallı görünümünün gitmesini, daha sağlıklı görünmesini vs. istiyorsan Hindistan cevizi yağıyla maske yap. İnanılmaz etkili birşey. Mutlaka araştır bir bak tavsiye ederim tatlım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende daha önce Down Under'ın argan yağlısını kullanmıştım canım :) Yine ortanın bir tık üstü denilebilir benim için :) Aklımda Avonun kayısılı sıvı saç kremi var şimdi :) Hindistan cevizi yağınıda çok sık duyuyorum ama bi türlü elim gitmiyordu sonunda deneyeceğim sanırım :)

      Sil
    2. Dene dene. Eminim sende bu maskeden memnun kalacaksındır. :)

      Sil
    3. Önerdiğin bi marka varmı canım :)

      Sil
  2. bu ürünü bende kullandım ve dediğin gibi sadece kolay taramaya yardımcı oluyor. yorumlarının hepsine katıluyorum canım bu hafta bir saç maskesi ve sampuanın yorumlarını yazacagım sana da cok yardımcı olacagını dusunuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo merakla bekliyorum o zaman tatlım :) Bende şampuan ve saç kremi araştırmaları yapıyordum iyi denk geldi valla :)

      Sil
  3. İyiki yorumladın süslü şirine çünkü merak ediyordum bu ürünü! Sanırım ben de deneyeceğim:)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi işine yaramasına çok sevindim :) Umarım sende memnun kalırsın sevgiler :)

      Sil
  4. merak ettiğim bir üründü. sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşinize yaramasına sevindim :) Hemen geliyorum bende :)

      Sil
  5. Merhabalar. Güzel bir blog olmuş. Umarım paylaşımlarınız sürekli devam eder.

    YanıtlaSil
  6. Mimlendin canım senden de bekliyorum :)
    http://begumsel.blogspot.com.tr/2014/12/mimlendim-1.html

    YanıtlaSil
  7. Hımm bu ürünü merak ediyordum, etkilerini okumak iyi oldu. Denenebilir belki;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşinize yaramasına sevindim :) Yani deneyebilirsiniz bu zamana kadar denediklerimden bir tık daha iyiydi :)

      Sil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...