18 Aralık 2014 Perşembe

Mim #7 Burcunuzun özelliklerini taşıyor musunuz ?

Merhaba :)
Ben burçlarla çok ilgiliyimdir. Burçları araştırmayı çok severim. Özellikle yeni insanlarla tanıştığımda ilk sorularımdan biri burcu olur ve zamanla onu tanıdıkça burcunun özelliklerini yansıtıyor mu diye incelerim. Şuana kadarki incelemelerimden vardığım sonuç şu ki insanlar gerçekten burcunun özelliklerini taşıyor. Tabiki birebir değil ama genel olarak taşıyorlar.
Bu mim ise bu zamana kadar beni en çok heyecanlandıran mimlerden oldu çünkü dediğim gibi büyük ilgim var :) Beni mimleyen Sevgili Gülşah'a çok teşekkür ederim :)



Ben aslan burcuyum :) Bakalım internette burcumla ilgili neler söyleniyor?



Aslan burcu kadınlarının tıpki aslan yelesi gibi gür ve kalın telli saçları vardır.Saçları ve tenleri genelde açık renklidir,yuvarlak yüz hatlarına sahiplerdir.

Kısmen uyuyor diyebilirim.Saçlarım ne ince telli ne kalın telli.Doğal saç rengm koyu kestane ten rengim açık.Yüzümün yuvarlak hatlara sahip olduğu doğru :)

Aslan kızının ilginç bir yönü çok hassas ve anılara bağlı olmasıdır.

Evet doğru.Baya hassas ve alıngan biriyim aslında. Ama anlık yaşıyorum bunları kısa bir süre sonra geçiyor.Tüm günümü ağlayıp sızlanarak geçirmiyorum yani.
Anılara bağlılıkda doğru.Beni üzen insanlarla ilgili anılarımı unutup geçebiliyorum ama özellikle benim için çok değerli insanlarla ilgili anılarımı unutmam.Benim için çok büyük önemi vardır.


Kendilerine olan güveni her zaman üst düzeydedir,mizah anlayışı gelişmiştir. Mükemmelliyetçidir herşeyin en iyisi olsun ister.Son derece gururlu olduklarını da söylemek gerekir hiçbirşey gururlarının önüne geçemez.

Mizah anlayışımın çok iyi olduğunu söyleyemem :) Ama kendime güvenirim ve mükemmelliyetçiyim.Bişeyi yapacaksam tam yapmak isterim. Çok gururlu olduğumda doğru.

Aslan burcu kadını mağrur,kendine güvenen,dürüst,cesur ve iyi niyetli yapısıyla dikkat çeker.Dürüstlük aslan burcu kadını için fazlasıyla önemlidir.Karşı tarafın yalan söylediğini farkettiği anda ondan soğur ve uzaklaşır.

Çok doğru. Yalana tahammül edemiyorum, salak yerine konmayı kaldıramıyorum belkide. Patavatsız insan bile yalancıdan bir adım öndedir benim için.

Değişik insanlarla tanışmaktan ve onlarla dostluk kurmaktan fazlasıyla zevk alır.Fakat dostluk kurduğu insanları özenle seçmeye gayret eder.Herkesle yakınlaşmaktan hoşlanmaz,iyi niyetinin suistimal edilmesinden hoşlanmaz.

Çok doğru. Diyecek bişey bulamadım daha fazla :)

Dışarıdan bakıldığında ukala bi havası vardır.Ona göre sadece kendi doğruları vardır karşısındakinin doğrularını dinlemeyi bile reddeder çoğu zaman.

Sanırım bu da doğru :/ Ama her konu için değil. Hayatta taviz vermeyeceğim belli başlı konular vardır. Kadın-erkek eşitliği gibi. Bu konuda benden farklı görüşte olan birini dinlemeyi reddediyorum doğru.

Erkekler için aslan kadınları zor kadınlardır.Bütün herşeyimi erkeğime adayayım zihniyetinde değillerdir.Ancak sevdi mi tam sever ve sevdiğini mutlu etmek için elinden geleni yapar.Ancak kısıtlanmaya gelemezler.Çok kıskançtır ama kendisi kıskanılmaktan pek hoşlanmaz.Zıt kutuplar birbirini çeker sözü aslan burcu kadını için geçerli değildir.Çünkü bu kadının en iyi anlaşacağı burç kendisi gibi aslan burcu erkeğidir.

Bu da doğru.

Para harcamayı çok severler.Aslında para harcamaktan ziyade lüks hayata tutkusundan harcar. Onun için hayatının her alanında konfor olmalıdır.Rahatına düşkündür.Günlük yaşamayı sever yani ileride kötü günlerde kullanmak üzere sakladığı birikmiş bir parası olmaz genelde.

Buna katılmıyorum. Hiçbir zaman lüks hayat düşkünlüğüm olmadı. Rahatıma düşkünümdür konforu severim ama geleceği düşünmeden har vurup harman savurmam. Her zaman köşede bi birikmişim olur.Birşey alırken hem güzel hemde uygun fiyatlı olmasına dikkat ederim indirimlerin çok sıkı takipçisiyim yani :) Aslan burçlarını çok paragöz,hayatı para ve lüks eşyalar gibi gösteriyorlar ama ben dahil tanıdığım hiçbir aslan burcu böyle değil.

Okuduğunuz üzere birkaç şey dışında burcumun çoğu özelliğini taşıyorum. Çok eğlenceli bir mimdi burçlarla ilgisi olan herkes cevaplasın bence :)

17 yorum :

  1. Bende bir aslan burcu olarak zevkle okudum :) takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimle aynı burçtan birini daha bulduğuma sevindim o zaman :) teşekkür ederim :)

      Sil
  2. İsmi gibi şirin bir blog. Takipteyim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Benim de yükselenim aslan, hatta kendi burcumdan cok aslan burcu özelliklerini tasiyorum :D cok zevkliydi okumak. Insanin kendini buldugu yazilar güzel oluyor, emegine saglik :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa benziyoruz o zaman seninle buna çok sevindim :) Benimde yükselenim akrep önceden akrep özelliklerini daha çok taşırdım zamanla aslanın özelliklerini almaya başladımm :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  4. iadei ziyaret yapayım dedim:))
    http://ozgulluk.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Burçlar nasıl oluyorsa tutuyor yani, bende internette bakıyorum akrep burcu özellikleri az çok tutuyor...Ayrıca blog siteniz sade olmuş böylesi çok daha güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim özellikle hem sade hemde biraz renkli tutmaya çalıştım :) evet ilginç aslında burçlar,insanların burcunun özelliğini taşıması falan :)

      Sil
  6. ben de aslanım tam da ben, lüks düşkünlüğü konusunda kesinlikle katılıyorum hiç öyle değilimdir neden üstümüze geliyolar anlamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar çok burçtaşım varmış sevindim :) Bende anlayamadım hep kötü gösteriyolar bizi :)

      Sil
  7. Merhaba blog keşif etkinliği sayesinde sizi tanıdığıma memnun oldum, ben de burçların özelliklerini insanlar üzerinde gözlemlemeye bayılırım genel özellikler üç aşağı beş yukarı gösteriliyor gerçekten de;) Aslan burcunun saç rengini açma konusunda ayrı bir merakı vardır bu arada;) Elleri bol ve cömert insanlardır. Blogunuzdaki diğer yazılara da bir bakıyorum;) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Bende sizi tanıdığıma çok memnun oldum :) Gerçekten doğru son aylarda saç rengimi açtırmakla kafayı bozdum :) Bende sizi tekrar ziyarete geleceğim. Sevgiler :)

      Sil
  8. Merhaba ben de iade-i ziyarete gelenlerdenim çok tatlı bir blogunuz var hemen takipe aldım:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiiz :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Benim bu saçlarımın sebebi Aslan burcu olmamdan mı kaynaklanıyor yani ay çok güldüm :))) Gür ve kalın telli bir saça sahibim :))

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...