16 Aralık 2014 Salı

Mim #6


Merhaba :)
Yine bir mim cevaplayacağım bugün :) Bu seferki konumuz kitaplar. Beni mimleyen Sevgili Begüm'e çok teşekkür ederim :)




1) Arabada kitap okurken rahatsızlanır mısın?
Evet arabada kitap okuyamıyorum malesef.
2)Hangi yazarın tarzı tam senlik? Neden?
Ekin Atalar'ı çok seviyorum. Öyle bi anlatım tarzı varki acıyı bile gülünç bir şekilde anlatıyor.Zaten insanı güldürebilen kendi dünyasından uzaklaştırabilen  ama aynı zamandada gerçek hayattan kopmayan kitapları seviyorum ben. Yani büyüdür zombidir bana göre değil.
3)Harry Potter Serisi mi yoksa Alacakaranlık Serisi mi? Cevabını desteklemek için 3 sebep belirt.
İkisinide çok sevdiğimi söyleyemem ama Harry Potter Alacakaranlık'tan daha ilgi çekici diyebilirim.
4)Kitaplarını koklar mısın?
Evett kitap kokusunu çok severim :)
5)Kitaplığının en ince kitabı hangisi?
Hayata asılmak tehlikeli ve yasaktır isimli kitapmış :)
6)Kitaplığının en kalın kitabı hangisi?
Aşk-ı Memnu :)


7)İyi bir okuyucu olduğun kadar iyi bir yazar mısın? Geleceğinde yazarlık görüyor musun?
Önceden düşünürdüm ama artık düşünmüyorum. Yazar olmak hiç kolay değil bence. Çünkü dilin ilgi çekici ve sürükleyici olmalı. Anlattığın şeyler 30 sayfa öncesiyle tutarlı olmalı belli bi çizgide ilerlemelisin. Çok emek,zaman ve sağlam bi kafa istiyor açıkçası :)
8)Daha önce okuyup da nefret ettiğin bir kitabı verecek olsaydın hangisi olurdu?
Nefret ettiğim bi kitap olmadı şu ana kadar. İyice inceleyerek okuyabileceğime emin olduğum kitapları alırım.
9) Harry Potter ya da Açlık Oyunları'na benzeyen ama daha az bilinen başka bir seri var mı?
Bilmiyorum malesef.
10) Zombiler mi vampirler mi?
İkiside değil saçma geliyorlar.
11)Komple aşk romanı mı yoksa biraz aşk sahneleri karıştırılmış aksiyonlu romanlar mı?
Aksiyonlu romanları sevmiyorum.İnsanı germeyen,canını sıkmayan kitapları seviyorum. Yani aşk ve güldürü bi arada olmalı.

Ben kimseyi mimlemeyeceğim ilgisini çeken cevaplasın :)

4 yorum :

  1. Biri Harry Potter mı dedi? Mim harika,cevaplar süper.Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) İlgini çektiyse sende cevapla canım tabi şu ana kadar cevaplamadıysan :)

      Sil
  2. Güzel bir mim olmuş ben de yapmak istiyorum

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...