1 Aralık 2014 Pazartesi

Mim #5

Merhaba :))
Sevgili Hanesus ve Makyaj Tavsiyem beni mimlemiş :) Çook teşekkür ediyorum onlara :)



1. Yalnızken neler izler veya okursun?
Yalnızken youtube'da ki güzellik kanallarını izliyorum genelde veya kaçırdığım televizyon programlarını izliyorum.
2.Kendine ayırdığın zamanlarda ne giyersin ?
Kesinlikle en bol en rahat giysilerimi giyerim :) 
3.Me-time güzellik ürünlerin nelerdir ?
Kendime ayıracak çok vaktim olduğu için bakımlarımı kısıtlı zamanlara sığdırmıyorum o gün cildimin neye ihtiyacı varsa onu kullanıyorum :) Birçok kişide olan 'bakım günü' bende yok yani :) Bigün manikürümü yaparım bigün yüz maskemi birgün saç maskemi neye ihtiyacım varsa işte :)
4.Aktüel en sevdiğin ojen hangisidir ?
Şu ana kadar en çok sevdiğim ojem Deborah Gel Effect 01. Kendini çok belli etmeyen ama elleri çok bakımlı ve temiz gösteren her giydiğinize de uyan pembe alt tonlu bi nude renginde :) Üstelik kalıcılığı çok çok iyi :)
5.Kendine ayırdığın vakitte ne yer ne içersin ?
Bu aralar tatlı delisi oldum ben. Eskiden tatlının yokluğunu bu kadar hissetmezken stres,can sıkıcı olaylar,artan takıntılar derken hiç istemeden yemeye verdim kendimi.Son günlerdeki favorim frambuazlı pasta ve elmalı kurabiye :)
6.Aktüel en sevdiğin mum hangisidir ?
Pek mum delisi bi insan değilim. Zamanında birkaç tane mum almıştım ama evde 2 tane çok hareketli kedim var ve mumun onların güvenliğini tehlikeye attığını düşünüyorum.Bu yüzden mum kullanmıyorum.
7.Yalnızken dışarıda da vakit geçirir misin ?
Kesinlikle. Ben yalnız çıkmayı daha çok severim hatta. Tüm zamanımı kendime ve isteklerime ayırmayı kimseye bağlı kalmamayı seviyorum.Çünkü isteklerim her an değişebiliyor o an canım ne isterse onu yapıyorum ben.
8.Tek başına sinemaya film izlemeye gider misin?
Sinemayı pek sevmiyorum kapalı alan fobim var ve sinema gibi yerlerde çok daralıyorum. Tiyatroyu çok severim daha ferah bi ortamı var oyuncular da sinemaya nazaran çok daha samimi ve başarılı geliyor bana.Ailemle gitmek isterim ama çok çok izlemek istediğim bişey olursa tek başıma da giderim.
9.En sevdiğin online shop ?
Pek online alışvriş yaptığım söylenemez ama en çok Morhipo'yu seviyorum.
10.Eklemek istediğin bir şeyler var mı ? Kendine ayırdığın vakitte daha neler yaparsın ?
Kendimle ilgilenirim. Geçmişi,şuanki durumumu geleceği düşünmeyi çok severim.Mutlu muyum değil miyim beni huzursuz eden strese sokan şeyleri ve bunlarla nasıl mücadele edeceğimi düşünürüm. Kabullenemediklerim varsa kabullenmeye çalışır,sorunlarımla yüzleşirim.. Geleceğe ait planlar falan kurarım kendime bi yol çizerim ona ulaşmaya yönelik. Bu planlarımdan biri blogumu geliştirip daha iyi bi seviyeye taşımak,daha çok kişiye ulaşmak mesela :) Çünkü yazılarımı okuyup,faydalanacak kişi sayısı arttıkça daha çok yazasım geliyor :)

Bende Bella Fiume
Mrs.Baran&Çetin
Resim Defterimm
Hanım Kız
Bir Notum Var
Pınarla Hayat
Leopar Delisi
Forwmeverything

mimliyoruum :)

9 yorum :

  1. İçten, sıcak sen :)
    Tatlı demek ha :)
    Yemek o kadar değil de yapmak çok eğlenceli aman kabaracak mı yeterli mi pişti mi oooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bende çok severdim yapmayı ama şu aralar uğraşasım gelmiyor öyle bi tatlı krizi geliyoki hemen alıp yiyorum :)

      Sil
  2. En kısa sürede cevaplayacağım. Teşekkür ederim :)) :*

    YanıtlaSil
  3. Mimlediginiz icin tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  4. 10 sorunun10 u da mı benzer. Sanırım ikizimi buldum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçektenmii çok sevindim benzememize :) Hmen senin yanıtlara bakıyorum şimdi :)

      Sil
  5. Canımmm bu güzel mim de bana da yer verdiğin için çok teşekkür ederimm :) Ben de cevaplayıp post oluşturdum okumaya beklerim :) http://hanimmkiz.blogspot.com.tr/2015/01/eglenceli-bir-mim-daha.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim tatlım bakıyorum hemen :)

      Sil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...