12 Aralık 2014 Cuma

Maybelline Dream Pure BB Krem

Merhaba :)
Bu ürün aslında çoğunuzun az çok bilgi sahibi olduğu belkide kullandığı birşeydir ama ben yinede kendi yorumlarımı yazmak istedim. Çünkü duyduğum,okuduğum yorumlarla aynı fikirde değilim.

maybelline dream pure bb cream yagli cilt
Mayabelline Dream Pure BB Krem


Bu bb krem yağlı ciltler için. Bendeki light rengi.Pembe alt tonlu bi renk.
İçinde %2 salisilik asit varmış ve spf 15 içeriyormuş.

Vaatleri 
Kusurları kapatmak
Kızarıklık görünümünü azaltmak
Gözenek görünümünü azaltmak
Taze bir görünüm sağlamak
Kızarıklıkları kapatmak
Nemlendirip pürüzsüzleştirmek
Cilt tonunu eşitlemek.

maybelline dream pure bb cream
Mayabelline Dream Pure BB Krem

Cilt tonunu eşitlemede kızarıklıkları kapatmada evet başarılı.
Ciltteki kızarıklıkları azaltması,gözenek görünümünü azaltması falan bi kozmetik ürününün yapabileceği şeyler değil bana göre.Sadece cildinize sürdüğünüzde anlık etki bırakıyorlar makyajınızı çıkarınca geçiyor. (yada benimki gibi aktığında)Bence sizde hiçbir bb kremden veya fondötenden böyle beklentilere girmeyin.
Biraz nemlendirmesi var.Yağlı ciltler için yapılan bi ürünü neden nemlendirmeli yaparlar anlamıyorum nemlendirici sürmek isteyen cilt makyajını yapmadan önce sürüyor zaten.Benim cildim en hafif nemlendiriciyi bile kaldıramıyor yüzümü yağ içinde bırakıyor.Normalde cildi kurutması gereken sivilce kremleri bile yağlandırabiliyor yüzümü o derece yani.Bu üründe de aynısı oldu.

Aradan 1 saat geçmeden yüzüm yağlanıyor,fondöten akıyor en başta kapattığı gözeneklerim kocaman kocaman gözüküyor. Zaten lekeler üzerinde de büyük bi kapatıcılığı yok bb krem sonuçta.
Anlayacağınız hiç memnun kalmadım.Cildi yağlı olanlara önermiyorum.


7 yorum :

  1. Bu ürünü hiç denemedim ancak Garnier'den ben oldukça memnunum.Nemlendirici koyma konusunda çok Haklısınız. Zaten Yağlı olan bir cilt direk kusacaktır.
    Bloğunu zevkle takip ediyorum, Sevgilerimle!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier'nin bende göz altı kapatıcısı vardı onu çok sevemediğimden yüz için olanını almamıştım ama çok methini duydum :) Bende seni zevkle takip ediyorum canım :)
      Sevgiler :)

      Sil
  2. Merhaba blog keşif etkinliği yapıyorum.daha fazla kişiye ulaşmak için bloğunda yayınlarsan sevinirim sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  3. günlük kullanım için bb kremler oldukça ideal. maybeline de sevdiğim bir marka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybelline'i severim bende ama bu ürününü sevemedim :)

      Sil
  4. Merhaba :) bende geliyorum hemen :)

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...