20 Aralık 2014 Cumartesi

Makyaj Formülleri Ecem ile Röportaj



Merhaba :) 
Makyaj Formülleri blogunun sahibi aynı zamanda çok sevdiğim bi arkadaşım Ecem bloggerlarla ortak bir çalışma başlatmış :) Bu çalışmada birbirimize sorular sorup cevaplıyoruz bu sayede daha yakından tanıma fırsatı buluyoruz. Yazının devamında benim Ecem'e sorduğum soruları bulacaksınız eğer onun bana sorduklarını merak ediyorsanız buradan okuyabilirsiniz :) 
Beni bu ortak çalışmaya dahil ettiği için çok mutlu oldum çok teşekkür ederim :)





1)Kendinde en sevdiğin ve hiç sevmediğin özellikler neler?
En sevdiğim; konu her ne olursa olsun bir şeyden asla vazgeçmem istediğime ulaşana kadar hep sabrederim.
En sevmediğim; çok duygusalım, başkalarını onların kendilerini düşündüklerinden daha fazla düşünürüm ve bu da bana çoğu zaman zarar verir
2)Fobilerin  var mı varsa neler?
Korktuğum şeyler vardır ancak fobi derecesinde büyük korkular değil.
3) Hayat felsefen nedir?
Hayalini kurduğun şeyleri elde edene kadar asla vazgeçme
4)Favori kış kokun nedir?Nasıl kokuları beğenirsin genelde?
Ben bir parfümde sabit kalan bir insan değilim sürekli parfüm değiştiririm ve her zaman fresh ve çiceksi kokuları tercih ederim. Şuan da Versace Woman kullanıyorum.
5)Olmazsa olmaz makyaj malzemen veya malzemelerin nelerdir?
Concealer, far, rimel, allık.
6)Kendi paranı kazandığında ilk ne aldın?
Cep telefonu J
7)En sevdiğin senin için olmazsa olmaz saç bakım ürünün nedir?
Saç maskesi olmazsa olmazımdır.
8)En son kendini şımartmak için ne yaptın?
 Canım ne yapmak istiyorsa onu yaptım, öğlene kadar uyudum kalkınca güzel bir kahvaltı, tabi ki alışverişşş, kahve molası ve akşam sevdiğim dizileri izleyerek kitap okuyarak keyifli bir gün.
9)2014 yılında iyiki yaptım veya keşke yapmasaydım dediğin şeyler oldu mu ?
Keşke yapmasaydım dediğim hiçbir şey olmadı çünkü ben yapmayı düşündüğüm şeyler üzerinde iyice düşünür öyle hayata geçiririm.
İyiki makyajformulleri bloğumu açtım diyorum.
10)2015 sana neler getirsin? Hedeflerin var mı ?
Dilerim ki benim ve herkesin hayalleri 2015 yılında gerçekleşsin.
Bol bol takipciler gelsin J  
Bir çok hedefim var okulumu bitirmek, kariyer yapmak, blogumda hedeflediğim noktaya ulaşmak vs vs vs J

Benimle bu çalışmayı yaptığın için çok teşekkür ediyorum canım J






13 yorum :

  1. Emeginize saglik ikinizin de! Harika olmus :))

    YanıtlaSil
  2. Cok güzel! Böylece birbirimizi daha yakından tanıyabiliyoruz!:)

    YanıtlaSil
  3. Yazı güzelmiş eline sağlık :) Duygusallık ve parfüm konusunda da aynıyız demeden geçemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkür ederim :)

      Sil
    2. cok tesekkur ederim ortak yanlarımızın oldugunu ögrenmek cok hos :)

      Sil
  4. Cemre'ciğim çok teşekkür ederim benimle bir röportaj yaptığın için :) seni yakından tanımak ve senın hakkında yenı birseyler ogrenebılmek cok guzeldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııım asıl ben teşekkür ederim :) Bende seni daha yakından tanıma fırsatı bulduğum için çok mutlu oldum :)

      Sil
  5. Güzel bir etkinlik olmuş, blogların kaynaşmasına vesile olacak farklı fikirleri seviyorum:)
    Bu bağlamda ben de bir etkinlik başlattım: blog rehberi oluşturacağız! :)
    Katılmak istersen seni de beklerim canım
    http://masalyildizi.blogspot.com.tr/2014/12/blog-rehberi-olusturuyoruz-sen-de-katil.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hemen bakıyorum canım :)

      Sil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...