24 Aralık 2014 Çarşamba

Estheticians Formula Nazik Soyulabilen Maske/C Vitaminli

Merhaba :)
Bi aralar bu markanın maskeleri çok popülerdi bilmem hatırlıyormusunuz.Her blogda,youtube kanalında bundan görüyordum. Çoğuda memnun olduğunu söylüyordu.O zamanlar soyulan maskeleri çok merak ettiğim için bi Gratis indiriminde bu C vitaminli soyulan maskeden edindim bende.
estheticians-formula-c-vitaminli-nazik-soyulabilen-maske-yorumlari
estheticians-formula-c-vitaminli-nazik-soyulabilen-maske-yorumlari



Vaatleri;
Zararlı serbest radikalleri önlemeye yardımcı olan C vitamini ile toksinleri azaltmaya yardımcı antioksidan nar içerir.Cilde esneklik ve yeniden canlanmış hissi verir.


estheticians-formula-c-vitaminli-nazik-soyulabilen-maske-yorumlari
estheticians-formula-c-vitaminli-nazik-soyulabilen-maske-yorumlari

Gözlerimi ve ağzımı açıkta bırakacak şekilde tüm yüzüme ince bir tabaka halinde uyguluyorum. Özellikle ince uygulamamın sebebi  yoğun uyguladığınızda geç kuruyor ve bi artısı olmuyor ince uygulanmış halinden. 5-10 dakika kadar bekliyorum iyice kuruyunca soymaya başlıyorum. İşin en eğlenceli kısmı burası oluyor heralde :) Yüzümdeki tüm maskeyi soyduktan sonra yüzümü yıkıyorum.Eğer sizinde alerjik veya hassas bir cildiniz varsa bu tarz ürünleri yüzünüzden iyi arındırmaya dikkat edin.

Sonuçlarına gelirsek ilk başta cildim daha aydınlık daha bakımlı gözüküyor gözenek görünümünü azaltıyor.Temizlemesi de güzel.Ama çok az zaman sonra kızarmaya başlıyor.Zaten hassas ciltlilere soyulan maskeleri önermezler ben bunu bile bile aldım :) 
Bu arada maskeyi soyarken yüzdeki minik tüylerde gidiyor.
Kokusu ise hem meyvemsi hem kimyasal değişik bi koku. Koku hassasiyetim olmadığı için beni rahatsız etmedi.


estheticians-formula-c-vitaminli-nazik-soyulabilen-maske-yorumlari
estheticians-formula-c-vitaminli-nazik-soyulabilen-maske-yorumlari

İçeriği de bu şekilde. Bazı zararlı kimyasalları içermemesi ve hayvanlar üzerinde test yapmaması iyi bir özelliği.

Özellikle kozmetik ürünlerine alerjisi olanlar uzak dursun derim. Kozmetiğe alerjisi varsa zaten kozmetikten uzak durması gerek dediğinizi duyar gibiyim ama öyle olmuyor işte :) En azından ben uzak duramıyorum deneme yanılma yollarıyla cildime en az zarar verecek ürünü bulmaya çalışıyorum.
Aranızda benim gibi kozmetiğe alerjisi olan veya bu ürünü kullanan var mı?




6 yorum :

  1. Benim de cildim çok alerjik her ürünü kullanamıyorum malesef canım bu ürünü de dediğin gibi heryerde gördüm ancak hassas ciltlere pek iyi gelmediğini duydum o yüzden almadım iyi yapmışım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlım çok iyi yapmışsın :) Bol bol cilt bakımı yazısı bekliyorum o zaman alerjik ciltler için ürün tavsiyelerine ihtiyacım var :)

      Sil
  2. ben mini boyunu kullandım 2 defa muhteşem, ama benim cildim hassas değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkili bi maske normal cilt tipinde birinde daha iyi sonuç verecektir tabi canım :)

      Sil
  3. canım bu ürünü çok duymuştum ve çok yararlı oldu benim için bu yazı :)) mutlaka deneyeceğim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararlı olmasına çok sevindim tatlım umarım memnun kalırsın :))

      Sil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...