22 Aralık 2014 Pazartesi

Beauty M20 Pearl Blond Saç Boyası ile Dip Boya Yapma

Merhabaa :)
Bu boyadan son alışveriş yazımda bahsetmiştim. Okumadıysanız tık tık
İnternetten okuduğum yorumlara göre açıcılığının pek iyi olmadığı söyleniyordu. Bu yüzden çok büyük bi beklentiye girmeden boyadım diplerimi. Beni idare etsin yeter mantığında. Öyle de oldu idarelik bi görünüm verdi. Gerçekten açıcılığı çok azmış. Kumral-kahve arası bi renk çıktı ortaya. 
Ama ilginç bi şekilde böyle olması işime yaradı.Çünkü yüzüme kumral tonlarının daha çok yakıştığını farkettim.Saçlarımla ilgili yeni planım kulak hizama kadar küllü kumrala boyamak uçlardaki sarılarıda biraz daha açtırmak. Tabi bunlar için saçlarımı çok iyi toparlamam gerekiyor önce. Anlayacağınız Süslü Şirine'yi yeni maceralar bekliyor.
Beauty M20 Pearl Blond sac boyasi ile dip boyama
Beauty M20 Pearl Blond Saç Boyası  ile Dip Boya Yapma

Boya hakkındaki genel yorumlarıma gelecek olursak;


 *Koku hassasiyeti olan biri olmamama rağmen kokusu beni çok rahatsız etti uygulama esnasında. Gerçekten çok keskin bi kokusu var.
*Saçlarım yeni yıkanmış olmamasına rağmen saç diplerimi biraz acıttı ve kaşındırdı. Yani hassas kişilere önermiyorum kesinlikle.
*Boyanın bitkisel olabileceğine inanmamıştım zaten ama kaliteli bir boyada değil bence. Biraz sertleştirdi saçlarımı.
*Kaş boyamak içinde uygun değil. Ben boyadım hiçbir değişim olmadı.

Beauty M20 Pearl Blond sac boyasi ile dip boyama
Beauty M20 Pearl Blond Saç Boyası  ile Dip Boya Yapma

Resimde ikili paket olarak gördüğünüz şey oksidan bu arada.Ben ilk defa böyle pakette görüyorum şaşırdım o yüzden :)

Aşağıda göreceğiniz resimler saçlarımın dip boya sonrası farklı ışıklardaki hali.


Beauty M20 Pearl Blond sac boyasi ile dip boyama
Beauty M20 Pearl Blond Saç Boyası  ile Dip Boya Yapma



Beauty M20 Pearl Blond sac boyasi ile dip boyama
Beauty M20 Pearl Blond Saç Boyası  ile Dip Boya Yapma


Anlayacağınız yüzüme kumral tonlarının yakıştığını farkettirmesi dışında olumlu bir özelliğini göremedim. Bir daha almayacağım.

15 yorum :

  1. Güle güle kullan tatlım yeni imajını..:)))

    YanıtlaSil
  2. Doğal tonda bir dip boyası olmuş canım beğendim ben rengi :) Bu saç boyama konusunda benim de çok maceram var ancak denediklerim içinde en çok rengini veren, saçı yıpratmayan Palette markası :) Palette Küllü sarı rengiyle dip boyası yapmayı deneyebilirsin kesinlikle yeşillik oluşturmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tavsiye çok iyi oldu canım :) Deneyeceğim bende teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Kendi kendine saçını boyayabilen insan yetenek abidesidir ben geçen halıyı komple siyah yaptım ve yıkamaya verdim :D Güle güle kullan yeni saçlarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya :D ilk zamanlar bende baya ortalığı rezil ediyordum sonradan biraz daha geliştirdim :) Ama hala çok iyi değilim arkaların dipleri daha koyu renk kaldı :D

      Sil
  4. Merhaba ben geldim Süslü Şirine :)
    Takibe aldım blogunda süslü kimbilir sahibesi nasıldır merakla takipteyim
    .☆*´¨`☽    
    (  ❤☆*❤
    `★.¸¸¸. •°´ Sevgiyle Kal
    İyi Geceler¸.★*´☽*´❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canıım teşekkür ederim ziyaretin için :)
      Zamanla birbirimizi detaylıca tanırız diye düşünüyorum :)
      Sanada iyi geceleer :* <3

      Sil
  5. Bende takipteyim :)
    Sevgiler :)

    kibelem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba iadeyi ziyarete geldim :) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa hoşgeldinnn :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Teşekkür ederim hoşgeldiniz :))

    YanıtlaSil
  8. bence yakışmış :) bu arada çekilişime beklerim gelin lütfen :)

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...