31 Aralık 2014 Çarşamba

Avon Extra Lasting Maskara

Merhaba :)

Öncelikle herkese yeni yıllar :) Bir önceki yıllarda yaptığımız hataları tekrarlamadığımız, sevdiklerimizle birlikte sağlık, mutluluk ve başarılarla dolu bir yıl geçiririz inşallah :)

Blogumda ilk defa bi rimel incelemesi yapacağım bugün.Bu zamana kadar yapmama sebebim gözlerimin fotoğrafını düzgünce çekemiyordum. Hala da çok düzgün çekebildiğim söylenemez aynadan kontrol edip çektiğim için gözlerim yukarı yukarı bakmış :D Ama yine de idare eder gibi sanki :)
Kirpiklerimdeki sonucunu göstermeyeceksem rimeli anlatmamın çok bi önemi olmazdı bence.Çünkü ne kadar uzatıyor, hacim veriyor desekte herkesin beklentisi farklı olabiliyor ayrıca herkesin kirpik yapısı farklı olduğu için sonuçlar da farklılık gösterebiliyor.

avon extra lasting maskara,avon extra lasting rimel kullananlar
avon extra lasting maskara,avon extra lasting rimel kullananlar


Rimeli sürmeden önce kirpik kıvırıcı kullanmadım asıl performansını ölçebilmek için. Siz kirpik kıvırıcı ile daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.

avon extra lasting maskara,avon extra lasting rimel kullananlar
avon extra lasting maskara,avon extra lasting rimel kullananlar

Benim kirpiklerim resimden de anlaşılacağı üzere kısa ve düz. 

avon extra lasting maskara,avon extra lasting rimel kullananlar
avon extra lasting maskara,avon extra lasting rimel kullananlar

Bu rimeli 1 kat uyguladığım hali. Kirpikleri uzatması güzel ama malesef hacim vermiyor. Günlük, çok göze batmayacak ama biraz da kirpiklerinizi ortaya çıkaracak bir görünüm için tercih edilebilir.

avon extra lasting maskara,avon extra lasting rimel kullananlar
avon extra lasting maskara,avon extra lasting rimel kullananlar

Bu da kat kat uyguladığım hali.Yine hacim vermiyor ve kirpikleri birbirine yapıştırarak uzatıyor. Çoğu kişinin 'örümcek bacağı gibi' dediği türden oluyor sanırım.


*Ben kirpik dipleri hacimli ama uçlara doğru birbirine yapışmayan kirpikleri beğendiğim için bu rimel beni pek memnun etmedi.Böyle anlatınca imkansız bir durum gibi geliyor ama Maybelline'ın The Falsies Black Drama rimeli tam istediğim görüntüyü veriyor mesela.

*Rimelin kalıcılığı oldukça güzel.Yani ismindeki 'extra lasting'in hakkını veriyor.Uzun süre gözlerimden akmadı. Akmayınca suya dayanıklılığını da bi test etmek istedim ve yüzümü yıkadım. Hafif hafif dökülmeler yaptı ama boya gibi akmadı.

*Siyahlığı da oldukça güzel, biraz zaman geçtikten sonra grimsi grimsi durmadı.

*Yalnız kötü bir yanı var ki gözden biraz zor çıkıyor. Özellikle kat kat  uyguladığım zaman baya bi zorlandım siliyorum siliyorum temizlenmedi bi türlü. Çift fazlı göz makyaj temizleyici kullandığım halde yani. En sonunda pes ettim ve kirpik diplerimde biraz kalıntı bıraktı. Gözleri hassas kişiler için olumsuz bir durum olabilir.

Rimelin kirpiklerimdeki etkisini beğenmesemde kalıcılığını sevdim. Sevdiğim bir rimelin fırçasıyla kullanabilirim. Siz de fırçası dolayısıyla sevemediğiniz rimellerinizi bu şekilde değerlendirebilirsiniz.

Rimelin tekli fiyatını bilmiyorum fakat pahalı olduğunu da sanmıyorum. K14 katalogundan Extra Lasting ruj ve Extra Lasting makyaj çıkarıcıyla birlikte set olarak 20 lira civarına almıştım.(Katalog fiyatı)
Siz ne düşünüyorsunuz bu rimel hakkında?


7 yorum :

  1. Hiç Avon'un rimelini kullanmadım. Aero'yu merak ediyordum ama. Gayet güzel durmuş kirpiklerinde. Bekletmeden iki kat sürülünce belki bu kadar topaklanma yapmayacaktır. Güle güle, güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlıım :) Aero'yu bende merak ediyorum ama Maybelline'den devam edecek gibiyim bundan sonra :) Evet bekletmeden sürünce daha az topaklanıyor ama yinede sevemedim ne biliyim :)

      Sil
  2. Hımmm Avon maskara hiç kullanmadım, merak ettim içeriğini. Gayet güzel durmuş güle güle kullan!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzucuk :)) iceriginin pek temiz olduğunu sanmıyorum kokusu baya kimyasalli gibi geldi ama içeriğine bakmadım bilemicem :)

      Sil
  3. canım mimlendin duyurulur :)
    http://pembemakyajcantam.blogspot.com/2015/01/mimik-mimi.html

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...