16 Aralık 2014 Salı

Alışveriş #11 (Turuncu Kasa,Bath and Body Works,Eczane)

Merhaba :)
Uzun zamandır alışveriş yapmıyordum. Son alışveriş yazımı yazalı 1,5 ay olacak neredeyse :) Son alışverişlerimi biraz abarttığımı düşünerek ihtiyaç dışı alışveriş yapmamaya karar vermiştim ve bu kararımı uyguluyordum. Bu alışverişimde aslında daha çok ihtiyaca yönelik oldu ama birkaç tane ihtiyaç dışı bişey almış olabilirim :)
Turuncu Kasa,Bath and Body Works Alisverisi
Turuncu Kasa,Bath and Body Works Alisverisi


İlk alışverişim Turuncu Kasa'dan oldu. Daha önce dikkat ettinizmi bilmiyorum ama o sitede Outlet Ürünler diye bişey var. Defolu veya stok fazlası ürünleri baya uygun fiyatlara satıyorlar.Ürünlerin açıklamasında defosunun ne olduğunu da belirtiyorlar. Aşağıda gördüğünüz ürünleri de bu outletten aldım.  Benimkilerin hiçbir defosu yok stok fazlası ürünlermiş.Son kullanma tarihleri konusunda biraz tereddüt ettim ve mail attım kendilerine. Açıldıktan sonra 12 ay olduğunu söylediler umarım benden önce açan olmamıştır.
Turuncu Kasa Vichy Alisverisi
Turuncu Kasa,Vichy Alisverisi

Bu üçü set halinde 22 lira civarıydı kargoyla 26 liraya geldiler.
Setin içinde Vichy karma ve yağlı ciltler için 50 faktör güneş kremi (50 ml),Vichy misel solüsyon (100 ml) ve Vichy İdealia normal/karma ciltler için bakım kremi var. (15 ml)

Kış için 50 faktör koruma biraz gereksiz gözükebilir ama ben yüzüme cilt soyucu bir krem uyguladığım için güneşten baya korkuyorum. Cildi bu sebepten yanan,büyük lekeler oluşanlar varmış.Uyguladığım kremden aşağıda eczane alışverişimde bahsedeceğim. Normalde vücut için olan güneş kremlerini kullanıyordum ama yüzümü aşırı parlatıyorlardı bu krem parlama yapmadığını vaat ediyor.Deneyip göreceğiz.

Bath and body works alisverisi- forever red forever midnight vucut spreyi
Bath and body works alisverisi- forever red forever midnight vucut spreyi

İkinci alışverişim Bath and Body Works'den oldu.Cumartesi günü gittim ve o güne özel bir kampanya varmış. Sadece Forever Midnight ve Forever Red ürünlerinde geçerli 1 alana 1 bedava vardı. Ben bu vücut spreylerini tercih ettim. Tanesi 60 liraydı 1 alana 1 bedava ile bana 30 liraya gelmiş oldu :)
Normalde bi vücut spreyi için o fiyat fazla bana göre. Ama bu markanın vücut spreylerinin bile kokusunun kalıcı olduğunu bildiğim için alıverdim :)


Son alışverişimi de dün eczaneden yaptım.Yukarıda bahsettiğim cilt soyucu krem Acnelyse idi. Hakkında detaylı yorumlarımı buradan okuyabilirsiniz. Fiyatı 13 lira.
Medobiohtin hapından da daha önce bahsetmiştim. Saçlarımı uzatmak için kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum.Detaylı yorumlarım burada
Beauty saç boyasınıda dip boyamı yapmak için aldım.Daha önce duymadığım bi marka. Bitkisel olduğunu söylüyor ama sanmıyorum saç boyası sonuçta ne kadar bitkisel olabilirki. Fiyatı 6 lira.

Benim alışverişim bu kadardı. Turuncu Kasa'dan alışverişlerim devam edecek. Birde Avon siparişi verdim (çoğunluğu ihtiyaç :D ) önümüzdeki günlerde ikisininde yazısını yazacağım :)

Siz neler aldınız bu aralar?



11 yorum :

  1. Güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. outlet kısmını görmemiştim hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bakmalısın :) Umarım güzel şeyler bulursun sende :)

      Sil
  3. Merhabalar...
    Blog keşif etkinliğinden takibe aldım sizi :)
    Bende sayfama beklerim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Teşekkür ederim bende geliyorum hemen :)

      Sil
  4. Canım ne kadar güzel şeyler almışsın güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  5. Katiliyorum cok güzel seyler almissin cidden, güle güle kullaaan! :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar efendim :) Bloguma yapmış olduğunuz ziyareti değerlendirdim ve ben de sizi ziyarete geldim. Blogunuzda Makyaj rimel ruj oje neyim var. Şimdi ben bunlara nedemm sen söyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) sadece makyaj değil cilt bakımına ve kitaplara da değiniyorum arada. Ama takibe alıp almamak sana kalmış tabi :)

      Sil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...