29 Kasım 2014 Cumartesi

Farmasi Camouflage Liquid Concealer

Merhaba :)
Bu ürünü son alışveriş yazımda göstermiştim.Elime ulaştığından beri kullanıyorum ve artık yorumlama zamanının geldiğini düşünüyorum :)
farmasi camouflage liquid concealer
Farmasi Camouflage Liquid Concealer


 Ürün alttan çevirilerek kullanılıyor.Bir kere tam çevirdiğinizde beş on saniye sonra ürün geliyor. Benim gibi sabırsızsanız ve üç beş kere çevirmek gibi bir hata yaparsanız çok fazla geliyor :)

Açık renkli concealerların genelde kapatıcılığı düşük oluyor. Bu ürünün yoğun bir yapısı var ve kapatıcılığı ortanın bir tık üstü diyebilirim.Cildimin öncesi sonrası fotoğraflarını koymak isterdim fakat resimleri telefonla çekiyorum ve çok ciddi bir ışık sorunum var.Gün ışığını doğru açılardan yakalayamıyorum çoğu zaman.Yani resim koysam büyük ihtimalle yanıltırdı sizi.
farmasi camouflage liquid concealer
Farmasi Camouflage Liquid Concealer

Göz altlarımda ekstra bir yağlanma yapmadı ama lekelerimden dolayı yoğun uyguladığım yanak bölgemde normalden fazla bir yağlanma oldu.Bu benim yoğun yapılı ürünlerde çok sık yaşadığım birşey malesef.Cildim kaldıramıyor fazla ürünü.

Çizgilere dolma gibi bi sorun yaşamadım. Yoğun uyguladığım yerlerde yağlanma yaşasamda gün sonunda aynı kapatıcılığını koruyordu hala.
farmasi camouflage liquid concealer
Farmasi Camouflage Liquid Concealer

En açık rengini seçtiğimi hatırlıyordum ama bendeki ürün 02 yani en açığın bir koyusu. Pembe alt tonlu bir renk.İstediğim renk bu olmadığı için biraz moralim bozulsa da cildim için ideal aslında.Benim ten rengim ne beyaz ne de buğday. Açık buğday denilebilir yani. Pembe alt tonluyum.Sizde açık buğday ten rengindeyseniz bu rengi önerebilirim. Ürün çok açık renk olduğu için yüzünüzde pembe pembe durmuyor sarı alt tonlu biri de rahatlıkla kullanabilir yani.

Ürünün hafif,hoş bir kokusu var. Sadece uygulama esnasında hissediliyor gün içinde burnuma gelmedi hiç.
farmasi camouflage liquid concealer içerik
Malesef içeriği pek masum değil :/

Hem aydınlatıcı hem kapatıcı bi ürün arayışındaysanız tavsiye edebilirim.

Fiyatı 13 lira civarı.Farmasi danışmanlarından alabilirsiniz.Danışman olmak isterseniz benimle iletişime geçebilirsiniz.





6 yorum :

  1. Merhaba, blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba vende sizi takibe alıyorum hemen sevgiler :)

      Sil
  2. şirinecim süper bir yazı olmus ya ne zaman katalogu ıncelesem hep bu ürüne gözüm takılıyor ay yok almayayım dıye vazgecıyorum ama artık emınım kesınlıkle almalıyımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimm teşekkür ederim :) Umarim sende benim gibi memnun kalırsın :)

      Sil
  3. Hiç bu tarz bir ürün kullanmadım ama içimde de fena bir alma istegi var bu ürünü değerlendiricem :) blogunuzu takipe aldim bende beklerim...
    http://eylullegel.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer ihtiyacınız varsa bi deneyin derim :) Hemen geliyorum bende :)

      Sil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...