9 Kasım 2014 Pazar

Evde Saç Boyama-Garnier Ekstra Açık Gümüş Sarı

Merhaba :)

Yazılarımı takip edenler saçlarımla olan mücadelemi bilirler. Ten rengime sıcak tonlar hiç yakışmıyor bu yüzden saçlarımda soğuk bir sarı elde etmeye çalışıyorum. Bi süre mor şampuan kullandım gerçekten saçlarımın o yoğun turunculuğunu kırdı fakat bi süre sonra etki etmemeye başladı. Hala istediğim küllü sarıyı elde edebilmiş değilim. Mor şampuan yorumlarıma ve saçlarımın öncesi sonrası fotoğraflarına buradan bakabilirsiniz.
garnier ekstra acık gumus sarı sac boyasi
Evde Saç Boyama-Garnier Ekstra Açık Gümüş Sarı

Garnier'nin bu boyasını aslında sadece dip boya yapmak için almıştım. Sonrasında dedim ki neden saçlarımın tamamını boyamıyorum? Belki az da olsa turuncu yansımalarını kırar..
Aynı boyadan bir kutu daha aldım ve dip boyam geldiğinde saçlarımın tamamını boyadım.
garnier ekstra acık gumus sarı sac boyasi
Evde Saç Boyama-Garnier Ekstra Açık Gümüş Sarı

İki kutunun içinden çıkan bunlar. Çoğu kişi bu boyalardan çıkan bakım maskelerine bayılsa da benim saçlarıma yeterli gelmiyor malesef. O yüzden kullanmayıp bir sonraki çekilişime koyacağım.

Öncelikle adı gümüş sarı olsa da dip boyamı yaptığımda pek küllü bi renk çıkmadı ortaya.Çiğ sarı veya turuncu da olmadı  açık kumral oldu ama turuncu yansımaları vardı.Yine de benim için idare edilebilir bi görüntüsü vardı.Ama saçlarımın tamamında malesef hayal kırıklığına uğradım. Sadece rengini birkaç ton açtı ama renkte bi değişim olmadı. Turuncu yansımalar hala duruyor yani. Aşağıda öncesi ve sonrası fotoğraflarını görebilirsiniz.

garnier ekstra acık gumus sarı sac boyasi
Evde Saç Boyama-Garnier Ekstra Açık Gümüş Sarı

Ve aşağıdakiler de boyadan sonraki hali saçlarımın.

garnier ekstra acık gumus sarı sac boyasi
Evde Saç Boyama-Garnier Ekstra Açık Gümüş Sarı

garnier ekstra acık gumus sarı sac boyasi
Evde Saç Boyama-Garnier Ekstra Açık Gümüş Sarı

Saçlarım yıpranmadı. Aksine her Garnier boyasında olduğu gibi ilk bir iki hafta boyunca boyama öncesine oranla daha yumuşaktı ve elektriklenmesi daha azdı. Ama malesef renk açısından beni memnun etmedi. Garnier yoğun bakır kahveyi ne kadar sevdiysem bunu da o kadar sevemedim. Garnier yoğun bakır kahve deneyimi yazımı buradan okuyabilirsiniz.


Genel olarak renge bakıldığında aşırı kötü değil. Ama aranızda pembe/soğuk alt tonlu biri varsa bu tarz canlı renklerin sizi nasıl kötü gösterebileceğini bilir.Ten rengim normalde açık olmasına rağmen eğer sıcak/sarı alt tonlu fondöten kullanmazsam koyu ve bakımsız gözüküyor. Fondöten de çok yeterli bi çözüm olmuyor. Sonuçta benim cildim pembe ve bi süre sonra belli ediyor kendini.Kısacası bu saç baş meselesi bu aralar beni baya yoruyor.
Saçlarımı biraz toparladıktan sonra griye boyayacağım.Küllü sarılar,küllü kumrallar,mor şampuanlar,açık gümüş sarılar fayda etmiyor artık.Onda da istediğimi bulamazsam artık ne yaparım bilmiyorum moralim baya bozuk.
 Cilt alt tonumdan nefret eder hale geldim çünkü ne istediğim rengi elde edebiliyorum ne elde ettiğim rengi yakıştırabiliyorum.Hem pembe alt tonlu hemde saçlarında çokça işlem yapılmış birinin soğuk sarıya ulaşması bu kadar imkansız olmamalı :/ Pembe alt tonlu şanssızlar olarak azınlıkta olduğumuzu biliyorum ama aranızda bu duruma çözüm getirebilen var mı ?

23 yorum :

  1. Merhaba blog keşif etkinliğinden bulugunuzu buldum iyi ki bulmuşum.
    Bana da beklerim :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim heneb geliyorum bende :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok sevindim,teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Yılda 2 defa sarı saçlarıma işlem yaptıran biri olaraktan gerçekten çok zor istediğin tonu tutturmak ve saçlarınıda yıpratmadan harika saçlara sahip olmak.Sanırım saçlarımla ilgili yapamayacağım tek şey evde kendim boyamak tebrik ediyorum canım seni cesaretinden dolayı.Bloğunu takibe aldım bile.Ziyaretime beklerim.pitat1980.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok zor ben hala tutturabilmiş değilim :/ Daha önceden arkadaşlarımın saçlarını boyadığım için öyle bi deli cesareti geldi işte ama çok başarılı olamadım tabi :) Hemen geliyorum bende :)

      Sil
  5. Merhaba, bu boyadan.almak istiyorum saçlarım kumral uzun ve ince telli. Beyaz tenliyim yani pembe alttonlu soluk.gibi gözlerim yeşil. Ilk kez saç boyası kullanacagım. Sorum.şu sizce.bu.saç rengi bana gider mi? Yani kutunun uzerindeki renk.turar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Bu saç rengi size yakışır ama kutunun üstündeki renk tutar mı emin değilim. İsmi gümüş sarı olsada saç diplerime yani doğal rengime uyguladığımda soğuk bi renk çıkmadı bakırımsı turuncumsu bi renk oldu :/

      Sil
  6. Saç boyasını nereden alabilirim ,bir site önere bilirmisiniz ,kız arkadaşıma alicam bi türlü nerden alacağımi bulamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.cosmetica.com.tr/catinfo.asp?cid=1117 Bu siteden bakabilirsiniz indirim de varmis

      Sil
    2. Çok tesekkur ederim bizi nasıl mutlu ettiniz anlatamam, büyük bir yükten kurtuldum diye bilirim ,yardımlarınızı için çok cokk tesekkurler

      Sil
  7. Merhaba, aslında biliyor musunuz ben saçımdaki kızıllığı Garnier Extra açık elmas sarısı ile aldım hatta 20 dakka tutabiliyorum korkudan çok açılmasın diye. yarım saat tutsam gerçekten griye yakın olacak. Gümüş sarısını denemiştim beğenmedim ama elmas sarısından memnun kaldım. Saç renginizi küllü yapıyor ve turunculuğu alıyor. Ben de beklerim bloğuma bu arada. Selamlar herkese:)

    byelifyayla.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya o zamanlar elmas sarısını da deneseymişim keşke şimdi kızıla boyadım :) Teşekkürler yinde :)

      Sil
  8. Saçların şuan hangi renk bilemiyorum ama umarım böyle açıktır yine ben de saçlarıma kıyıp açıcı yaptım bir kez ve çig bi sarı çıktı ortaya syoss los angeles sarısıyla boyadım ztn kutunun üzerindeki renk beyazımsı ama o çiğligi allmadı :) ardından bim de satılan 10.3 numaralı güneş sarısına boyadım saçımda çiglikten eser kalmadı saçlarm gayet soguk bi renk oldular sana da tavsıye ederim :) yıkadıkça rengi açılıyor 2 3 boyamada ztn soguk bi renge ulaşırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri için çok teşekkür ederim ama artık kızıl saçlıyım :)

      Sil
  9. Wella toner T18 kullanacaksınız... açma işleminden sonra

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar merhaba bir kaç gün önce açıcı ile saçlarımı açtım üstüne bir de platin rengi boyadim ama yumurta sarısı gibi oldu nasıl degerlendirebilirim beyaz sari istiyordum yumurta sarısı çıktı eski saçım kullu kumral sarisina yakindim aslında şimdi napicagimi nasıl duzeltecegimi bilmiyorum yardımcı okur musunuz

    YanıtlaSil
  11. Öncelikle bende çok merak ediyordum bu markayı 4 tona kadar renk actigi ni falan gormustum kutusunda. İyiki almamisim bende soğuk ton istiyorum ve şunu söyleyebilirim pallette küllü sarı veya pilatin rengini alırsanız ve saçinizda çok turuncu değilse yarım çay bardağı suyu boyaya dökün böyle uygulayin. Ben iğrenç turuncu saçlarından böle kurtuldum tabi çokta soğuk bi saç Rengim yok ama olsun. İyiki okumusum garnieri kullanmadan.

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar, igora 10.1 küllü sarı çok güzeldir. Turunculuk vermiyor ama saç tipine göre farklılık olur mu bilemiyorum, bana kuaförüm önermişti, çok da memnunum. Bazen piyasada bulması zor oluyor ama internetten sipariş verebilirsiniz. Gerçi siz artık kızıla dönmüşsünüz ama bir daha sarıya geçerseniz net tavsiyemdir :)

    YanıtlaSil
  13. Önceki yazan fotodaki saçı nasıl elde ettiniz hangi renk marka verebilir misiniz :)

    YanıtlaSil
  14. Güzel öneriler gerçekten
    https://goo.gl/YyxqND

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...