29 Ekim 2014 Çarşamba

Schwarzkopf Bonacure Silver Reflex Shampoo/Mor Şampuan

Merhaba :) 

Cumhuriyet bayramımız tekrardan kutlu olsun :)
Saç hikayemi artık çoğunuz biliyorsunuz. Siyah saçlarımı kademeli olarak açtırdım ve sarışın oldum :) Siyah saçtan sarı saça nasıl geçtiğimi merak ediyorsanız  tüm aşamaları burada bulabilirsiniz :) Sarışın oldum olmasına ama renk istediğim gibi olmadı.Güneşte resmen turuncu gözüküyordu ve çiğ sarıydı. İnternette uzun uzun araştırdıktan sonra mor şampuan sipariş ettim hemen. Aslında alternatif birçok marka gördüm ama çoğunluğun kullanıp memnun kaldığı marka Schwarzkopf Bonacure olduğu için riske atmak istemedim. Sonuçta bu saçlarla dışarı çıkıyorum günlerce eve kapatamam kendimi. Memnun kalmama lüksüm yoktu yani.Neyse Vanilya Club'dan sipariş ettim şampuanımı alışverişimin yazısını da yazdım hatta ona da buradan bakabilirsiniz.
Schwarzkopf bonacure silver reflex shampoo
Schwarzkopf bonacure mor sampuan


Geldiği günden beri ilk 1 hafta neredeyse hergün kullandım bunu sonrasında ise iki günde bir üç günde bir olarak aralıkları uzattım biraz. Toplamda 10-12 kere kullanmış oldum.
Nasıl kullandın derseniz mevcut şampuanımla saçlarımı yıkadıktan sonra bu mor şampuanı saçlarıma sürdüm ve 1 dakika beklettim.Sonrasında bolca durulayarak  saç kremimi sürdüm. Bazılarının saçlarının bi kısmını mor yapmış bu şampuan ama ben öyle bişeyle karşılaşmadım zaten şampuanı köpürtürken kendiliğinden mor rengi beyazlaşıyor. Yalnızca bu şampuanı çok iyi durulamanız gerekiyor çünkü saçtan zor çıkıyor. İyice durulanmadığında da saçın belli bölümlerini kaskatı yapıp birbirine yapıştırıyor.
Bazılarının saçlarında ise grileşme yapmış ama ben nerde o günler diyeceğim. İlk zamanlar gerçekten saçlarımda gözle görülür bir değişme oldu resimlerden anlaşılacağı üzere. Ama sonrasında sanki şampuan saçıma etki etmez oldu.Daha fazla sabretmek istemediğimden saçlarımı Garnier ekstra açık gümüş sarıya boyayacağım. Onun yazısı da gelecek mutlaka.

SAÇIMIN ÖNCEKİ HALİ                                                                                                          
Schwarzkopf bonacure silver reflex shampoo
Güneş ışığında
Schwarzkopf bonacure silver reflex shampoo
Oda ışığında
SONRAKİ HALİ


Schwarzkopf bonacure silver reflex shampoo
güneş ışığnda



Schwarzkopf bonacure silver reflex shampoo
Zayıf oda ışığında




19 yorum :

  1. Phyto Platinum'u tavsiye ederim, banyo sonrası sürüp 5 dakika sonra durulanıyor ve turunculuğu alıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyiymiş onu da araştırmalıyım o zaman :)

      Sil
  2. Çok güzel açılmış yalnız, ben de kızıl saçlarımı sarı yaptım. Her ne kadar herkes bana bırak kızıllığı turunculuk bile kalmadı dese de ben kendi kendime evham yapıyorum. denesem mi acaba :)

    http://tubauzunlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence deneyebilirsiniz :) İnsanlar turunculuğa takıntılı olmadığı için göremeyebiliyolar veya geçiştiriyolar bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum :)

      Sil
  3. Sarı hali çok güzel olmuş ama ben ilk halini de sevdim :) Bu arada benim sayfama da beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Bende bu mor şampuanı 1 kere kullandım saçlarımın ucundaki platin röfleler sarı karamel gibi bir renk oldu dipleri aynı değişmedi sizce bir daha kullanmazsam eski haline döner mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilginç platini grileştirmesi gerekiyordu. Evet mor şampuan da akan bişey eski haline döner diye düşünüyorum

      Sil
  5. Son resim boyanmış halimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boya yok sadece mor şampuan kullandım

      Sil
  6. Son resim boyanmış halimi

    YanıtlaSil
  7. Nekdar bekleterek ve ne siklikta kullanip resimdeki son hali rlde ettiniz nekdar surede

    YanıtlaSil
  8. Nekdar bekleterek ve ne siklikta kullanip resimdeki son hali rlde ettiniz nekdar surede

    YanıtlaSil
  9. Acaba kumral saçta nasıl bir etkisi olur bilginiz var mı? Benim saçlarım normalde kumral, açık küllü kumrala boyuyorum ama aralarda parıldayan turuncumsu saçlar sinirimi bozuyor. Buna da yararı olur mu mor şampuanın sizce? Bir de saçlarımın önleri gri şuan onun rengini de değiştirir mi? Ona göre almayı düşünüyorum ama çok kararsızım.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba. Benim saclarim tam cig sari cig turuncu degil kumral dore arasi bir renk olmaya basladi bu urun bende nasil bir etki birakir fikirlerinizi alabilir miyim

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Koyu kumral saçlara da uygulaya bilirmiyiz? saçlarımda sarılar yok sadece koyu ve kumral ışıkta çok kızıl duruyor acaba aynı etkiyi gösterir mi bende de?

    YanıtlaSil
  13. Yapılan açıklamaların dışında fazlaca yorum olması bu konuda bilgilenmemi sağladı. teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...