3 Ekim 2014 Cuma

Koyu kahverengiden küllü sarıya geçiş denemesi #2 Koyu renkten açık renge geçmek isteyenler için tavsiyeler

Merhabaa :)

Burada koyu saç rengimi C vitamini ile akıttıktan sonra kuaföre gidip saçlarımı açtırdığımdan bahsetmiştim. Yanmaması için ilk başta çok fazla açılmadı kumral tonlarında oldu saçlarım.Aradan 2 ay geçti saçlarım biraz toparlandı kendine geldi ve ben 2.açma işlemi için tekrar kuaföre gittim.


 Artego'nun açıcısı ve boyası kullanıldı yine.Saçlarım yanmadı ama yanmasına ramak kalmıştı diyebilirim.Açıcıdan sonra zaten kuru olan saçlarım daha da kurudu.Boya işleminden sonra artık saçlarım hiç baş edilemez bir hale gelir diye düşünüyordum ki aklıma bakım yaptırmak geldi. Keratin bakımı tarzında bakımlardan yapıyor musunuz diye sordum şok bakım adında birşey yapıyorlarmış o an ki endişeyle tamam yıkamadan sonra onu da yapın diyiverdim. Ama boyadan hemen sonra keratin içerikli bir bakım ne kadar sağlıklı oldu bilmiyorum aklım daha yeni başıma geliyor :/
kahveden sariya gecis-kumraldan sariya gecis-siyahtan sariya gecis
oda ışığında

Neyse artık iş işten geçti ve saçlarımda o açıcıdan sonra hissettiğim kuruluk şuan yok.Ama saçlarım tarama esnasında çok sünüyor ve kopuyor :/ Sanırım bu sünme ve kopma kuaförün kullandığı şampuan ve kremden kaynaklı çünkü saçlarımı kendi şampuanım ve saç maskemle yıkadığımda aynı sorunu yaşamadım.
kahveden sariya gecis-kumraldan sariya gecis-siyahtan sariya gecis
güneşte

Renk istediğin gibi oldu mu bu kadar yıpranmışlığa değdi mi derseniz çok kararsızım. Rengi bi kere hiç beğenmedim. Pembe alt tonlu bir cildim var ve turuncu tonları bende çok çirkin duruyor. Hiç istemediğim turuncu tonlarında bir sarışın oldum. Gerçi bunu az çok tahmin ediyordum bu yüzden kendime b planı hazırlamıştım. Mor şampuan sipariş ettim hemen. Bakalım deneyip sonuçlarını yazacağım mutlaka.

Aranızda saçları koyu renk olupta sarı sevdasına tutuşanlara yapmayın etmeyin demeyeceğim. Çünkü her kadın kendini daha güzel gösterecek şeyler yapmak ister (özellikle depresyon zamanları) Ve çevresindekiler ona her ne kadar yapma,bu halin daha güzel veya doğal halin daha güzel dese de bi insan kafaya koyduğu şeyi yapar. (örnek ben) Bu durumda sizi vazgeçirmeye çalışmak yerine karşılaşabileceğiniz zorlukları,almanız gereken önlemleri söylemek düşüyor bana. Sen adam gibi sarışın olabildin mi şu renge bak diyebilirsiniz ama her sorunun bi çözümü illa ki var :D Hem sizde böyle bi renk çıkacağı ne malum canım :)

Aslında tavsiyelerimi bu yazının devamına yazacaktım hatta yazmıştım fakat çok uzun oldu  sadece 'saçları nasıl olmuş bir bakayım' diye gelenler için göz yorucu olabilir :) Bu sebeple ayrı bir post olarak yayınlayıp buraya linkini koyacağım :)

 Hoşçakalıın :)

Sorularınız için suslusirine@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.


*GÜNCELLEME*
Bahsettiğim yazının linki burada

Saçlarınız sarı ve diplerini küllü kumral uçlarını küllü sarı ombre balyaj yaptırmak istiyorsanız sizleri bu yazıma alayım :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...