29 Ekim 2014 Çarşamba

Çekiliş Sonucu

Merhabaa :)
İlk çekilişimi nihayet sonuçlandırabildim.Gecikme için özür dilerim çekilişimi daha çok kişiye duyurabilmek için ek hakları bol tutmuştum ve onları yazmak baya uzun sürdü.Kazanamayanlar üzülmesin çünkü çok yakında bir çekilişim daha olacak. Hatta üçüncü çekilişimi bile planladım :) Takipten çıkanları üşenmeden engelleyeceğim diğer çekilişlerime katılamayacaklar.Neyse girişi fazla uzattım sanırım artık kazananı açıklayabilirim :)



Çekilişimin kazananı 1297. sıradaki Pelin Volkan oldu :)) Kendisine mesaj attım eğer 1 hafta içinde bana ulaşmazsa çekilişi tekrarlamak zorunda kalacağım.













6 yorum :

  1. yaa süper haber bu nasıl moral oldu anlatamam :*

    YanıtlaSil
  2. ben de yandan yandan tebrik ediyorum :D

    YanıtlaSil
  3. :) aslında bu takipten çıkanları ifşa etmek lazım :) öyle daha iyi olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya caydırıcı bi çözüm olur ama kimsenin canını sıkmak istemem bu yazıyı yayınladıktan sonra takipçi sayımda artış oldu mesaj yerine ulaşmış demekki :)

      Sil

Sorularınız için suslusirine@gmail.com mail atabilirsiniz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...